ZOSTALIŚMY UHONOROWANI
DYPLOMEM ORAZ MEDALEM
ZA WKŁAD WŁOŻONY W ROZWÓJ
RYNKU NIERUCHOMOŚCI.

DZIĘKUJEMY.

Strony internetowe
ico

Strony internetowe dla firm, projektowanie stron WWW oraz tworzenie stron internetowych

Strony internetowe

Tworzymy strony internetowe już od ponad 10 lat. Przeszliśmy drogę ewolucji, jaką wytyczyły zmieniające się standardy w zakresie projektowania i budowy stron internetowych. Rozumiemy, w jakim celu wdraża się stronę WWW w firmie oraz wiemy jak ją zbudować, aby była przejrzysta, czytelna, przyjazna dla internautów i jednocześnie zgodna w obowiązującymi standardami.

Realizując dedykowane projekty stron internetowych, staramy się dobrze poznać preferencje klienta w zakresie: prezentacji graficznej, budowy wizerunku firmy, zakresu funkcjonalnego oraz treści. Organizujemy także sesje fotograficzne oraz tłumaczenia, jeśli projekt tego wymaga. Oddajemy zawsze gotową do uruchomienia stronę WWW lub jeśli klient sobie tego życzy, możemy także zająć się jej hostingiem, serwisem oraz aktualizacjami.

Galactica dysponuje zapleczem wyspecjalizowanym w budowie dowolnych systemów internetowych. Zatem, jeśli projekt Państwa strony WWW zakłada bardziej złożoną funkcjonalność niż tylko prezentacja treści, przewiduje wiele elementów bazodanowych czy interaktywnych, z pewnością sobie poradzimy.

Elementy dobrej strony WWW
Strony internetowe dla firm, projektowanie stron WWW oraz tworzenie stron internetowych Tworzenie stron internetowych to nie jest proces przypadkowy, projektowanie stron WWW powinno obejmować wiele różnych działań np.: warto porównać rozwiązania konkurencji, rozważyć zakres funkcjonalny i zbudować przejrzysty układ witryny. Typowe elementy strony firmowej:
  • Strona główna - tendencja w budowie stron firmowych jest taka, aby strona główna była prosta i przejrzysta, nie przeładowana informacjami, ale efektowana graficznie (multimedialna lub lekka). Warto na stronie głównej umieścić krótki tekst informacyjny, miejsce na opinie klientów lub loga klientów, blok prezentujący skrótową informację o wybranych produktach lub usługach, sekcję na szybki kontakt. Często organizuje się także miejsce na tzw. banery informacyjne, za pomocą których reklamujemy promocje, nowości itp. W ostatnim czasie wiele firm umieszcza na swoich stronach bloki poświęcone tzw. "Social Media" czyli linki do profili na FaceBook, Twitter, YouTube, itp.
  • Firma - prezentacja firmy. Można ograniczyć się do podstawowych informacji o firmie, jednak, jeśli zależy nam na budowaniu określonego wizerunku firmy warto pomyśleć o przekazaniu jeszcze innych informacji, np.: historia firmy, klienci i referencje, zasoby firmy, zarząd i pracownicy (zespół), strategia i misja firmy, uprawnienia i certyfikaty, filozofia działania, partnerzy, osiągnięcia i nagrody, informacje prasowe o firmie. Nowością w ostatnim czasie jest tworzenie tzw. wirtualnych wizyt w firmie, dzięki którym potencjalny klient może odbyć wirtualną wycieczkę po firmie tak, jakby ją zwiedził - dzięki temu, możemy pokazać to, czym chcemy się pochwalić i zaprezentować nasz potencjał i wiarygodność.
  • Produkty i usługi - prezentacja oferty, a więc wszystko to, co daje dochód firmie. Wiele jest możliwości zaprezentowania oferty, wszystko zależy od tego, jaka jest wielkość asortymentu. Jeśli oferujemy kilka pozycji to można zrealizować bardziej obszerny w formie i treści model prezentacji. Firmy, które w swojej ofercie posiadają setki pozycji powinny rozważyć katalog produktów z ich specyfikacją i być może z zintegrowanym systemem ofertowania i zamawiania. Firmy produkcyjne, które specjalizują się w produkcji jednostkowej lub małoseryjnej prezentują obszary technologiczne i dobrą praktyką jest to, aby pod tym prezentować wybrane realizacje potwierdzające doświadczenie i zdolności.
  • Kontakt - każda strona powinna posiadać przejrzyste informacje kontaktowe, klient musi mieć łatwy dostęp do nich oraz musi mieć zaprezentowanych kilka opcji kontaktu. Oprócz podstawowych form kontaktu takich jak: telefon, e-mail, adres do korespondencji, warto rozważyć kontakt za pomocą popularnego komunikatora czy "social media". Strona powinna mieć chociaż prosty formularz kontaktowy, za pomocą którego internauta może przesłać do nas informacje lub zapytanie. Niekiedy wdraża się także bardziej zaawansowane formularze kontaktowe, np.: zgłoszenie serwisowe, zgłoszenie reklamacji, zapytanie ofertowe z możliwością wybrania i zdefiniowania jego treści.
  • Inne elementy. W zależności od specyfiki firmy, jej formy organizacyjnej, można zastosować jeszcze wiele innych typowych elementów na stronie WWW, np. spółki akcyjne umieszczają na swych stronach tzw. relacje inwestorskie, firmy popularne lub aktywne w mediach publikują informacje z mediów, firmy, które generują sporo treści dla mediów umieszczają centrum prasowe. Dział aktualności z bieżącymi informacjami o działalności firmy i produktach. Warto pamiętać także o dziale praca i informacja dla potencjalnych pracowników. Jeśli działalność firmy opiera się na obsłudze klienta to koniecznie należy zawrzeć informacje dla klientów i informacje na temat serwisu, opublikować materiały dot. produktów (np. instrukcje, oprogramowanie), jeśli jest taka potrzeba można uruchomić na stronie Centrum Obsługi Klienta, za pomocą którego klient po zalogowaniu będzie miał dostęp do swoich danych, definicji usług i centrum serwisowego.

Technologia
Budujemy strony internetowe w oparciu o obowiązujące standardy. Reagujemy na zmieniające się trendy w stosowanych technikach i narzędziach. Stosujemy różne techniki w budowie strony w zależności od potrzeb (np. Flash, Jquery, Ajax). Znamy i rozumiemy trendy oraz standardy w budowie serwisów WWW z uwagi na pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. Budujemy strony przyjazne wyszukiwarkom oraz strony umożliwiające skuteczne pozycjonowanie.

Zarządzanie treścią
Każda strona internetowa wykonana przez Galactica otrzymuje panel do zarządzania treścią strony WWW, dzięki któremu można edytować jej zawartość, wprowadzać i modyfikować treści, umieszczać zdjęcia i grafiki, modyfikować menu strony, dostosowywać arkusze CSS, umieszczać skrypty. Poprzez panel zarządzania treścią wprowadza się także tzw. metatagi opisujące każdą podstronę serwisu, co ma wpływać na cechy pozycjonujące strony.
do góry
Aktualności

Nasza firma przygotowała specjalnie dla Państwa ofertę, która umożliwia skorzystanie z najnowszego typu responsywnej strony internetowej, jaką jest Typ M. Nowe rozwiązanie przystosowane jest zarówno do wyświetlania strony na komputerach stacjonarnych jak i urządzeniach mobilnych, ponieważ dostosowuje rozmiary grafik do każdej rozdzielczości ekranu. Projekt zawiera również szereg zmian pozycjonerskich, zebranych na podstawie sugestii naszych klientów.

więcej aktualności

Jeśli masz pytanie
lub chcesz poznać aktualne promocje

zostaw swój numer
Za chwilę oddzwonimy

Galactica - oprogramowanie dla firm - innowacyjna gospodarka